środa, 17 lipca 2013

Best Song Ever

Dzisiaj z iTunes wyciekła piosenka "Best Song Ever". Niedawno usunięto większość linków, ale na szczęście nie wszystkie. Niektórzy słuchają, nie którzy nie. Cóż, ja posłuchałam i bardzo podoba mi się ta piosenka.

Link:

http://a.tumblr.com/tumblr_mq37p5P4SZ1sb8wnko1.mp3#_=_

Można jeszcze pobrać stąd piosenkę.

1. Kliknąć na ciemne tło prawym przyciskiem myszki.
2. Wybrać opcję "Zapisz dźwięk jako..."
3. Zapisać piosenkę na komputerze, telefonie, czy czymś innym.

Instrukcja pobrania piosenki nie jest moja, jest z Twitter'a.

Dziękuję. Mam nadzieję, że piosenka się podoba, lub dla niektórych spodoba w piątek.

Jeszcze jedno. Niall'owi urodził się bratanek, syn jego brata, Grega i jego żony, Denise.

Z Instagrama Niall'a:

Niall, Greg i Bobby Horan z dzieckiem:
 
 Imię "Zeus" jest tylko plotką, ponieważ bratanek Niall'a nie ma jeszcze imienia. Gratulacje dla Greg'a i Denise!
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz