piątek, 5 lipca 2013

Newsy

Hej! Dzisiaj krótko, bo piszę rozdział, a każda notka zajmuje jednak trochę czasu i spowolnia dodanie rozdziału. 
No więc tak. Ukazała się okładka single do piosenki 'Best Song Ever'.
Mi się podoba. :)

Podobno przyjaciel Zayn'a zmarł, a ten dowiedział się o tym na koncercie. :'(
Gdy zobaczyłam te gify po prostu rozpłakałam się jak małe dziecko. Zawsze płaczę, gdy oni płaczą. :''(

P.S. Dziękuję Wam za wszystko. Za to, że wspieracie mnie przez cały czas w pisaniu rozdziałów, że czytacie je i bloga, że dajecie mi w spokoju napisać rozdziały nie pospieszając mnie. Dziękuję. Kocham Was.

Ola

3 komentarze:

  1. Pisz ten cholerny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy rozdziału!
    Chcemy rozdziału!
    Chcemy rozdziału!
    Chcemy rozdziału!
    Chcemy rozdziału!
    Chcemy rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  3. KIEDY NOWY ROZDZIAŁ? JESTEŚ ZAJEBISTA! <333

    OdpowiedzUsuń