czwartek, 11 lipca 2013

Newsy

Siema. Robię sobie notkę bo się nudzę, poza tym nie było mnie ostatnio więc muszę nadrobić. :)

Newsy będą z dnia wczorajszego (10.07.2013r.)

Liam wszedł na TT i odpisał kilku fankom. 
- Wczoraj mijały 3 lata od castingu Louis'a w X-Factorze (Ola zrobiła o tym notkę.)
- This Is Us (film chłopców) ukaże się w Polskich kinach takich jak: Helios i Multikino 30 sierpnia. (Miasta nie są jeszcze podane).
- Przedwczoraj Harry kupił małej dziewczynce popcorn.
- Wczoraj odbył się koncert w Toronto (Kanada).
- Dziewczyna Zayn'a, Perrie Edwards (Little Mix) miała wczoraj urodziny. 

No i to chyba wszystko...

Co do rozdziału to nie będzie go za szybko bo Ola wyjeżdża i nie będzie miała neta... 


Podam Wam jeszcze nasz konta na:

Tumblr: Mój <klik>
             Oli <klik>
Twitter:  Mój <klik>
             Oli <klik>
Facebook: Mój <klik>
Instagram: Mój <klik>
                Oli <klik>
Alexi <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz